tisdag, juli 25, 2006

Those of you lucky enough to have your lives, take them with you.

Jag förstår inte varför alla knuttar ska ha helsvarta skinnställ med ännu svartare hjälm. Om jag skaffar MC ska jag susa runt i Kill Bill-gult med samurajsvärd på ryggen.

5 Det här är vad ni sagt:

Anonymous Anonym said...

Tittut!

5:20 em

 
Blogger Kaospatrullen said...

Vet du: jag tycker att gula Kill Bill-dräkter är så jävla mycket snyggare än svart. Kör på det!

5:21 em

 
Blogger chespirito said...

anonym: hittad! Jag tror jag ska säga...skål tror jag. Ja när det står skål vet du.

laskask: Ska jag ha samurajsvärdet också?

8:16 em

 
Blogger Kaospatrullen said...

Risken finns ju att du blir haffad av polisen, man kanske måste ha något slags intyg för att få ha samurajsvärdet, men jag kan samtidigt tänka mig att svärdet blir som en ängelvinge på din rygg, så okej då: kör i vind!

9:38 fm

 
Blogger chespirito said...

Skriver upp på inköpslistan:

1 samurajsvärd
1 gult Kill Bill-ställ
1 motorcykel
1 motorcykelkörkort

Går det att köpa på nätet nånstans?

10:53 fm

 

Skicka en kommentar

<< Home