lördag, juli 29, 2006

Myrstigen

Myrstigen går rakt igenom min lägenhet. Jag vet inte riktigt hur jag gör det men samlar på mig myrkläder gör jag snabbare än vad som borde vara tillåtet.

Myrorna invaderar mitt hem och fyller den med prima kläder som jag inte använder

Det var inte länge sedan jag åkte iväg med två kassar kläder till myrornas och nu när jag går igenom, sorterar, funderar och kämpar med tankarna (men jag kanske kommer vilja ha den här någon gång i framtiden) får jag ihop ett tiotal skjortor (allt från selected till Oscar Jacobsson), en jacka, en kavaj (när fan hade jag så korta armar?), 4-5 slipsar och en hel hög med tshirts. Tillsammans fyller dom nu en garderob som fungerar som väntrum till myrornas.

Edit: Två jackor var det visst.

0 Det här är vad ni sagt:

Skicka en kommentar

<< Home