torsdag, februari 09, 2006

Prinsessa firar unikt millennieskifte

Idag har det varit millennieskifte för min lilla blogg och först att uppmärksamma att jag segat mig över 1000 unika besökare var S. Jag har därför bestämt mig för att lansera en docka av henne för att fira tillfället.

Frågan är bara om bloggen blivit mer eller mindre unik, nu när den passerat 1000 besökare?

3 Det här är vad ni sagt:

Blogger Sasha said...

Jag tror det är bäst att jag är tyst.

8:04 em

 
Blogger Sasha said...

Att göra inlägg om Barbiedockor är förresten SÅ modebloggigt och icke-unikt och 2005.

8:06 em

 
Blogger chespirito said...

Du lyckades hålla tyst i hela två minuter. Grattis! :)

Har du sett likheten i posen hos din avatar och din docka förresten?

Nytt superintressant inlägg på gång. Bara så du vet.

8:09 em

 

Skicka en kommentar

<< Home