måndag, januari 30, 2006

Efterlysning

Den saknas mig. Foxys blogg saknas mig. Plötsligt finns den inte där. Utan en minsta antydan har den försvunnit, eller har jag missat något?

Vad kan ha hänt? Fick foxy plötsligt prestationsångest, efter sitt rättmätigt hyllade inlägg om Rinkebyskolan? Det hände ju Jakob Hellman efter "Vara vänner", så då kan det kanske hända foxy också? Har hon sprängfyllt quotan, så att hennes privata hårddisk hos blogspot fått kasta in handduken? Hon måste ha en sådan, egen blogspotdisk alltså inte blogspothandduk, annars skulle hennes zillioner inlägg aldrig rymmas. Varför har inte blogspot gett henne en raid-disk i så fall? Förresten borde hon få en handduk från blogspot också. Kan någon ha tvingat henne att stänga bloggen och i så fall varför? Och vad är det för konstig person som skulle göra något sådant? Eller är det kanske bara något temporärt tekniskt problem?

Frågorna hopar sig och när GW slutat på efterlyst, vem finns då att lösa gåtan?

12 Det här är vad ni sagt:

Blogger Helena said...

Ja eller hur?! Var ÄR hon? Pojkvännen har också slutat blogga. Kollektivt bloggsjälvmord?

10:15 em

 
Blogger Sasha said...

Ja, nu börjar jag också fundera. Foxy, come back!

8:41 fm

 
Blogger chespirito said...

Min efterlysning verkar inte fungera något bra? Ingen som vet? Ska inte det här vara internet, ryktesspridningens moder?

4:56 em

 
Blogger chespirito said...

Kollade prescis på min besökslogg för att se vad som drog folk hit. Av de senaste 20 besökanra har tre sökt efter foxy på knuff.se och hamnas hos mig och en har sökt på mammotikonta och kommit hit. Det finns fler som saknar foxy med andra ord.

6:23 em

 
Blogger chespirito said...

Oj då, vi misstänkte nästan att det var något sådant. Lite märkligt att skicka någons publikation till Baylan utan att fråga först tycker jag. Hur fick du reda på att den skickats dit?

Välkommen tillbaks när du känner dig redo.

7:20 fm

 
Blogger chespirito said...

Foxy: Förresten så är det andra som sökt också, om det inte är så du sitter på många vitt skilda IP vid ungefär samma tidpunkt. ;)

7:23 fm

 
Blogger Sasha said...

Foxy, aha, katastrof. Jag har själv tagit bort två bloggar tidigare just för att de hittats av fel personer. Ena gången var jag helt säker på att bli stämd och den andra gången sårade jag en person som stod mig nära. Det är klurigt att blogga utan att lämna ut för mycket. Fast det där inlägget om skolan var ju inte direkt utelämnande? Hoppas du hitta ny kraft och ork att fortsätta. Du saknas oss.

8:21 fm

 
Blogger Sasha said...

Undra när jag ska lära mig att lämna kommentarer utan att babbla om mig själv större delen av tiden?

8:22 fm

 
Blogger deeped said...

Foxy. Säg mig vem hon är så ska hon få se på hot... det här är ju för fan helgalet! Om någon ska känna sig störd på ditt inlägg Ain't no sunshine så är det den person som INTE gör något för kids. Jag blir förbannad!

10:49 fm

 
Anonymous Anonym said...

Via Bianca vet jag nu vad som hänt. Foxy. Come back!

2:41 em

 
Blogger Helena said...

Haha, en sambandscentral för rädda-Foxy! Men allvarligt, vilket shitty situation allas vår kära Foxy har hamnat i.

3:08 em

 
Blogger nb said...

Kan inte annat än -||- typ: ut ur feberdimman o finner Foxy borta, snyft. Hoppas du kommer tillb så småningom. Kan väl ej hoppas på the eradication av idioter....

1:09 em

 

Skicka en kommentar

<< Home