söndag, januari 29, 2006

Taggad som fan

Plötsligt blir jag taggad både från höger och vänster. Nu vill Bianca att jag ska svara på lite frågor och jag lyder (iaf lite lagom mycket).

Four jobs I’ve had in my life
Diskare
Forskningsingenjör
Reparatör
VD

Four movies I can watch over and over
Det finns inga filmer jag kan se om och om igen, så jag sparar svaren och använder dom senare.

Four places I have lived
Har flyttat runt lite, så här tar jag de två första lånen.
Montecristi
Rimbo
Mexico City
San José
Uppsala
Quito

Four TV shows I love to watch
Gilmore Girls
Room Service
Rallarsving
FCZ

Four places I have been on vacation outside Sweden
Resa är mycket roligare än att se om filmer så jag lånar ett par av svaren hit.
Hiroshima
Barcelona
Acapulco
Galapagos
Brügge
Curacao

Four websites I visit daily
nba.com
Expressen.se (ja, hur ska jag annars hitta bloggmaterial?)
www.hattrick.org
google.com

Four of my favorite foods
Tomatsoppa
Tacos (riktiga mexikanska)
Ceviche (gör alldeles för sällan)
Tapas

Four places I would rather be right now
Barcelona
Berlin
Rio de Janeiro
Aruba

Four bloggers I am tagging
fitou, det får räcka så.

1 Det här är vad ni sagt:

Blogger Helena said...

Lydig är bra :)

5:05 em

 

Skicka en kommentar

<< Home