onsdag, januari 25, 2006

Naken på BB

Aftonbladet tar som vanligt upp livets väsentligheter och idag toppar dom med rubriken ”Jag filmades naken i duschen på BB”. Och jag tänker: Jaha, vad är det så konstigt att någon filmats naken på Big Brother?

Frågan är vad den tanken säger om mig. Börjar jag bli så verklighetsfrånvänd att min nyhetsvärdering utgår från den senaste dokusåpan och hur länge dröjer det i så fall tills jag förfallit så långt att jag tycker att en val som tappat kompassen i London är mycket mer tragiskt än att någon miljon ungar dör i malaria varje år? Det är säkert bara en tidsfråga.

Som ni har märkt har det inte blivit mycket skrivet i år. Inspirationen har tagit semester och vill inte återvända hem. Jag misstänker att den lagt sig på en solstol på Queen Mary 2 och nu som bäst ligger och lapar sol, samtidigt som den lägger upp planer för hur den skall kunna förlänga sin ledighet så länge som möjligt. Myteri kanske. Under tiden får jag hålla bloggen i liv med slumpvisa nedslag i Aftonporrens och Sexpressens rubriker.

1 Det här är vad ni sagt:

Blogger Sasha said...

Utmanad! Känn dig tvingad att svara.

10:02 fm

 

Skicka en kommentar

<< Home