fredag, december 23, 2005

På landet

Modem är så 1997, men här ute på landet är det enda som fungerar. Att öppna en ny sida tar två till tre evigheter. Att ladda ner senaste Windows update tar minst ett gross. Det är livet på landet helt enkelt.

Tog julledigt en dag i förtid och nu är jag hemhemma. Jag var värd det efter den fina decemberspurten. Från botten till toppen på två veckor. Nästa års mål blir att omvandla alla månader till decembermånader. Hur svårt kan det vara?

På TV igår var det ett reportage om bloggkulturen. Eftersom jag satt och pratade med mamma samtidigt såg jag den bara med ett halvt öga, men det halva ögat lyckades iaf notera att en av de intervjuade proffsploggarna hade vår (S och min alltså) Come Back at Night tee på sig. Det är första gången jag ser någon bära en tee från Threadless och jag tänker att ska dom intervjua en bloggare med Threadless-tee så borde det ju vara foxy och ingen annan. Undra om det här innebär att jag plötsligt blivit en hipp bloggare, som i tid insett att en trendig bloggare bör bära en tee från Threadless, eller är Threadless plötsligt passé, mainstream och så 2005? Det är ju faktiskt 2006 snart.

0 Det här är vad ni sagt:

Skicka en kommentar

<< Home