torsdag, augusti 02, 2007

Hjärtutdelning

Inför dagens löprunda, min andra i år och tillika min andra på några dagar, införde jag ett betygssystem för att ha lite att sträva mot.
Rundan är på 5 km i ganska vänlig terräng, så att snitta under 6 min/km är under all kritik, men snittar jag under 3 min/km så är det en mycket bra insatts. Alltså kom jag fram till följande fina tabell:

> 30 min -
25 - 30 min
20 - 25 min
17.30 - 20 min
15 - 17.30 min
< 15 min

Efter att ha sänk min tid med 2 minuter till 25.26.10 (Japp, dags att börja använda tiondelar) står jag alltså kvar och stampar på . Det blir till att jobba vidare. Dags att tvätta nu.

2 Det här är vad ni sagt:

Anonymous Anonym said...

6km/min är rätt ok :)

7:50 fm

 
Blogger chespirito said...

Haha, det har du helt rätt i. Framförallt med tanke på att jag skrev att 3 min/k kunde anses som bra. :)

*Rättar*

7:53 fm

 

Skicka en kommentar

<< Home