fredag, oktober 07, 2005

Trådlöst hemma

Foxys blogg är en av de få bloggar jag läser regelbundet. Det är därför jag länkar till den bland mina bloggtips till höger. Eller egentligen till hennes gamla blogg (borde uppdatera, men är för lat, det är ju sååå jobbigt). Iaf, foxy skriver med jämna mellanrum om trådlösa kläder och det är bara att inse att många gånger finns det riktigt snygga t-shirts där och eftersom det mesta går att sälja med mördande reklam föll jag och S dit till slut. Så nu har vi beställt.


A Room With a View till mig och Para Poppins till henne. Kolla in fösntret på hennes mage. Mycket snyggt. Nu är det väntans tider. När kommer dom att levereras och framförallt när kommer den här att vara tillgänglig i shoppen:

4 Det här är vad ni sagt:

Blogger Sasha said...

Mmm, jag vill ha! Room with a view är ju SÅ söt. Deprimerande att den inte finns i min storlek :(

Vi måste beställa meeeeer trådlöst. Eftersom mitt trådlösa ofungerar så mycket menar jag ,)

2:52 fm

 
Blogger chespirito said...

Hihi, jag har beställt reprint av room with a view i din storlek och av den här i min.

7:08 fm

 
Blogger Sasha said...

Åååh jag vill ha hela sortimentet. Fixa?

10:46 fm

 
Blogger chespirito said...

Tror nog det blir lite dyrt. :) Fast du kan ju gå med i club 12 och få en "unik" tee i månaden. Tycker dock inte att dom som valts till club 12 hittills varit så snygga, roliga, eller intressanta.

Ska nog bli medlem, så jag kan betygsätta lite bidrag.

11:02 fm

 

Skicka en kommentar

<< Home