onsdag, september 07, 2005

Fotbollstokig

Jag erkänner. Jag är en fotbollsnörd. I min gardeob finns säkert ett tiotal fotbollströjor, varav tre officella Ecuatorianska landslagströjor. Bland övriga lag som är representerade i min garderob finns LDU Quito, Necaxa, Tottenham, Sverige, Marocko, Mexiko, Holland och Argentina.

Jag har varit på de två senaste världsmästerskapen och två EM. Tyvärr misslyckades jag med att få tag på biljetter till Tyskland i första rundan, men ger självklart inte uppe hoppet. Svenska landslaget arbetar också på sina biljetter än, så jag är i gott sällskap. Och ikväll gäller det. VM-kval för Sverige mot Ungern på bortaplan bör dock inte utgöra något problem, utan är en ganska lämplig risk för S *föreslå*.

Jordnötter och mellis är inköpta till TV-matchen.

5 Det här är vad ni sagt:

Blogger Sasha said...

I'm shocked.
No really, I am.

7:12 em

 
Anonymous Anonym said...

Skit oxå!

Nu blev jag ju chipssugen, och jag som satt här så skönt i stolen.

*gick till hemköp**spar**vivo*

/ R

7:24 em

 
Anonymous Anonym said...

Sen kan man ju undra varför jag blir chipssugen när jag läser om jordnötter... men men... ;)

*gick*

/ R

7:25 em

 
Blogger chespirito said...

Yeeeeha! kommentar från en "ny" person. Jag börjar bli populär. *tappa kontrollen och vli divig* Bäst jag skaffar mig ett par solglasögon och peruk, så jag kan gå ut på stan incognito. ;)

Chips funkar också bra till TV-match för övrigt. :)

7:33 em

 
Blogger chespirito said...

Faktiskt, så satt hon i TV-soffan (med datorn i knäet) stora delar av matchen, men jag tror inte hon märkte så mycket av matchen trots allt.

5:35 em

 

Skicka en kommentar

<< Home