tisdag, april 24, 2007

Perfect 10

På resa i USA och råkade hamna på Chicago Hilton, en imponerande byggnad placerad längs Michigan Avenue:

Precis som väntat var standarden högre än jag är van vid. Det fanns till och med el på rummet:

Och ni kanske inte tror mig, men det fanns otroligt nog brandlarm också:

Vem hade trott att det skulle ingå både brandlarm och el i rummet när det bara kostar ett par tusenalappar per natt? Att de dessutom är snälla nog att ställa fram en vattenflaska i rummet och knappast ta betalt för den är ju osannolikt generöst:

1 Det här är vad ni sagt:

Anonymous Anonym said...

Verkar vara ett stabilt och barnsäkert hotell :)
Det var något sådant jag förväntade mig när jag var i Polen men där var det faktiskt rätt ok. (Även om de hade en smaklös tokgrön lampa som lös på hotellet.)

Hoppas nästa ställe är lite fräschare, eller ska du bara besöka Chicago?

10:11 em

 

Skicka en kommentar

<< Home